Monday 24 November 2014

Pregnancy style

Who said pregnant women had to wear boring clothes? Said no one ever! 
Here's my suggestion for a winter day (or night) out. Now that I'm 26 weeks pregnant I have the will to dress up accordingly, maybe more than ever. These items are all on my wishlist, on pinterest. 

Leather biker jacket The Line, wide brim felt hat Zara, sequinned dress Zara, ankle boots with buckle detail Pull and Bear, side fringes clutch More is Better.

O guarda-roupa durante uma gravidez não tem que ser aborrecido nem tem que ser sempre à base de leggings (embora estas sejam muito confortáveis e fáceis). 
Estou na minha 26ª semana de gravidez e talvez agora, mais que nunca, tenho muita vontade de me arranjar e vestir de forma a evidenciar a barriga mais que assumida de segundo trimestre. Esta é a minha sugestão (a primeira das muitas que se seguirão) para um dia (e noite) de Inverno. 

Casaco de cabedal The Line, chapéu de feltro Zara, vestido de lantejoulas Zara, botins em pele com fivelas Pull and Bear, clutch com franjas laterais More is Better.






Pin It!

1 comment:

Carly--The Doctor Diva said...

Great outfit for pregos or non-pregos. I was all about loose dresses when I was pregnant. They are cute and comfy and can stretch with the bump
The Doctor Diva